dimarts, 9 de novembre del 2010

slooooow

Avui l'aire comença a fer olor d'hivern. El vent bufa i el cel inhibeix la claror del sol. Tot convida a quedar-se a casa, al refugi. Abrigar-se amb una manta, a tenir una tassa fumejant entre les mans i a mirar per la finestra deixant que reposin els ulls i el temps sobre el paisatge ventós i grogenc.

Però el ritme frenètic que hem imposat a la vida no hi entent d'estacions i ens empeny a sortir del llit i a complir amb els rituals matinals a correcuita. i ens veiem obligats a engegar els dies amb la mateixa energia que quan llueix un sol espatarrant!!

Quina crueltat!!!


M'apuntaria al moviment slow només per no haber de correr als matins!!

imatge. Vicens Vang gogh

5 comentaris:

Núria ha dit...

Molt interessant, i ja he fet una ullada al link. M'han interessat aquest vuit punts:

* Tómate una infusión con los pies apoyados fuera de la ventana. No hacerlo mientras conduces.
* Invierte calidad de tiempo en la bañera, y si es acompañado mejor.
* Escribe estas palabras en un sitio visible: Hacer varias tareas a la vez es no hacer ninguna bien
* No te veas forzado a responder con rapidez, tómate tu tiempo.
* No lleves el reloj encima, no te preocupes que sabrás la hora.
* Bosteza a menudo. Bostezar es bueno para la salud
* Escucha una pieza de música de Mozart en su tempo original.

D'aquests punts només en segueixo un: fer badalls, ja ja ja. I tu??

Per cert, a veure si poses fotos teves de la tardor que m'han dit que ets molt bona fotògrafa.

Cristina ha dit...

Doncs jo et guanyo! A més de badallar sovint, ja fa temps que no porto rellotge!!!!
Ja sóc més slow que tu!!!

Teresa ha dit...

Aquí a Suècia el moviment sloww deu tenir molt adeptes. Aquesta colla de nòrdics a vegades no arrenquen! Bromes a part. M'apunto al moviment slow, sobretot amb lo de la tassa fumejant i una manteta al sofà.
Petons

Núria ha dit...

Ah sí, la tassa i la manta ho practico molt, sobretot la manta!

ANNA-AAA-ANNA ha dit...

Gràcies per la informació, jo sempre he estat una persona Slow, havia d'haver nascut a sud amèrica, jajjaj. M'ha portat conseqüències nefastes estar en una societat quick(s'escru així?) i creure'm que havia nascut amb el cohet al cul. Ara que s'han inventat un moviment adequat al meu tarannà, m'hi apunto!