dimecres, 10 de febrer del 2010

Aniversari


Quan el primer home trepitjava la lluna,
quan  Miquel Martí i Pol i Mario Benedetti ja inventaven paraules,
quan Lennon, Dylan i Beatles sonaven per tot arreu;
quan  Miguel Rios ensenyava que és el rock;
i Mocedades, Fortuna V i els Brincos feien el que podien;
quan la nova cançó perd l’adjectiu,
i  Lluís Llach publica “l’estaca”
quan Bàrbara Streisand, Robert Redford, Paul Newman i Dustin Hoffman s’estaven consagrant a la gran pantalla,
quan Jonny Deep tenia gairebé sis anys i Orlando Bloom encara es faria esperar ...
un grapat de gent vam irrompre al món.I jo era entre ells.
Tinc el goig de compartir anys amb Judit Mascó, Renée Zellweger i  Lucy Liu. A més vaig nèixer just el mateix més que Jennifer Aniston.  
 

Creieu que hi ha alguna cosa que els hi pugui envejar???

2 comentaris:

La lectora corrent ha dit...

Envejar-les? Per què? Potser si et coneguessin, serien elles les que t'envejarien, a tu.

Cristina ha dit...

Gràcies!! de fet , com em va dir la Núria, nosaltres podem sortir al carrer sense anar repentinades ni maquillades, i amb una taca de petit suis al jersei sense haver-nos de`preocupar massa! I estic segura que això no té preu!!!