dijous, 26 de març del 2009

Retrobament





Avui he tingut la sort de viure uns moments molt entranyables. M'he retrobat amb una amiga que feia potser uns vint-i-tants anys que no veia! i tot gràcies a Facebook!



Ha estat molt emocionant reconèixer la veu que, malgrat sona diferent (ja no és infantil), conserva tots els matisos de to i color.

L'he reconeguda a l'instant perquè el temps l'ha tractat molt bé. (afortunadament per a mi, ella també m'ha reconegut).

M'ha agradat veure que el pas del temps no ha pogut amb la seva esencència. Continuo veient la persona segura i emprenedora,amb ganes de saber i conèixer, incansable, sense por i disposada a gaudir de tot el que la vida ofereix.

M'envaeixen records de pati d'escola. Alguns clars i amb tot luxe de detalls i d'altres mig amagats a la boira de la memòria.
El més curiós del cas, o el que no m'esperava si més no, és el moviment emocional que tot plegat m'està suposant.

Estic emocionada i em sento feliç.


Gràcies Teresa.

Salut!!!

1 comentari:

Teresa ha dit...

Que bonic Cristina! Fins avui no havia pogut entrar al teu blog. M'agrada molt la imatge que has posat!! Un petó ben fort.